Novinky úpravy UPK-19-0049
Je vylepšen režim pro posouvání řádků v obsahu dokladů
Cílem této úpravy je docílit shodné chování programu z hlediska setřídění položek obsahu dokladu, a to jak v kartě "Obsah dokladu" tak v tisku dokladu.
Před delším časem jsme provedli úpravu, která umožňuje vrcholovému administrátorovi definovat pro jednotlivé druhy dokladů způsob setřídění položek obsahu. Toto nastavení pak ovlivňuje jak setřídění položek v tisku (pokud není pro konkrétní doklad použita nějaká specifická varianta tisku obsahu, definující vlastní uspořádání), tak i výchozí setřídění v kartě Obsah.
Do toho navíc vstupuje pořadí, v jakém uživatel položky do dokladu vkládal, což pro něj také může být podstatné. Program uživateli také umožňuje v kartě obsah toto "fyzické pořadí" měnit, ať už pomocí tlačítek v panelu nástrojů nebo pomocí klávesových zkratek.
       Toto "uživatelské posouvání řádků" je hlavním předmětem této úpravy, přičemž jde o to 
- do jaké míry to lze připustit
- jak to udělat co nejvíce intuitivní
 
    
Nyní je při rozhodování programu o tom, zda posun povolit či nikoliv, brán větší důraz na různé aspekty, která setřídění ovlivňují
- 
        aktuálně nastavené setřídění dle některého sloupce v kartě Obsah. 
- 
        nastavený typ tisku položek u daného dokladu, neboť i z toho může vyplývat nutnost setřídit obsah podle nějakého sloupce (např. podle DL z něhož řádek pochází ...). 
- 
        nastavenou masku pro setřídění obsahu v konfiguraci druhů pro daný druh dokladu. 
- 
        v případě faktury vydané zaškrtnutou volbu Bez ohledu na konfiguraci setřídit položky dle pořadí zadávání v kartě Další detaily. 
| Oblast funkčnosti | Doklady | 
| Ve verzi | 20.03 | 
