![]() |
Zásilka elektronická |
![]() |
Komunikace | Dotazník |
![]() |
Druh Hovor představuje komunikace ve formě hovoru mezi dvěma nebo více osobami. Přitom může jít o:
Plánovaný hovor je odchozí hovor, který byl předem naplánován a který proběhl podle scénáře s etapami Rozpracováno a Vyřízeno.
Záznam hovoru je záznam o uskutečněném hovoru, ať již osobním nebo telefonickém, příchozím nebo odchozím. Nejde tedy o text, který někdo někomu poslal, ale o subjektivní záznam o hovoru, který provedl pracovník, který hovor vedl.
Nový Hovor vzniká z iniciativy uživatele v situaci, kdy uživatel chce naplánovat nebo zaznamenat nějaký hovor. Jeho životní cyklus se liší podle toho, zda jde o plánovaný hovor nebo záznam hovoru.
Údaje lze modifikovat v závislosti na stavu procesu (má-li procesní chování) a přístupových právech.
Smazání objektu se děje buďto na základě požadavku uživatele nebo při mazání posledního souvisejícího Kontaktu.
Obecný filtr je společný všem objektům.
Pro tento druh integritní kontrola zatím není definována.
Druh Hovor je poddruhem Komunikace.
Druh Hovor nemá žádné další poddruhy.
![]() |
Zásilka elektronická |
![]() |
Komunikace | Dotazník |
![]() |