![]() |
Novinky - verze 12 | Novinky - verze 12, release 1 |
![]() |
Pro provoz této verze Kaskády doporučujeme 602SQL ve verzi 8.1c (build 12)
Přehled nových a výrazně upravených kapitol souvisejících s těmito novinkami najdete zde.
Od verze Kaskády 12 release 1 build 10 je zcela přepracovaný help systém do standardu XHTML 1.0 Strict. To je
nejpřísnější forma psaní HTML kódu, což ale také znamená, že prohlížeče mají možnost kód naprosto jednoznačně
interpretovat. Mělo by se tím napravit m.j. ne zcela korektní zobrazení některých kapitol help systému na
některých počítačích.
Pro správné zobrazení Helpu a pro správné fungování prohlížeče e-mailů i editoru html textu je nutné mít na
uživatelské stanici nainstalovaný IE8 (internet explorer verze 8) nebo vyšší.
Pokud na pracovní stanici bude nainstalovaná verze nižší, program při prvním startu Kaskády na tuto skutečnost
upozorní.
V prohlížeči kontaktu je v kartě Další nová podkarta
"Preferované šablony"
Zde lze pro daný kontakt (aktéra) definovat preferované šablony
jednotlivých druhů objektů, toto nastavení se pak projeví při volbě
šablony během vytváření nového objektu daného druhu v souvislosti s daným aktérem.
V "Konfiguraci druhů (tříd)" v kartě Šablony je nová podkarta
"Preference".
Zde lze pro danou šablonu definovat, pro které kontakty bude použita jako Výchozí / Povinná. Je zde také
pohodlně vidět seznam firem, které tuto šablonu využívají.
Záznam může mít význam
Pro kontakt je k dispozici nový údaj "Prodej zakázán (problematický zákazník)".
Nastavit jej lze v prohlížeči kontaktu, karta Další / Další
parametry . Pokud je údaj zaškrtnut, pak se při každém otevření prohlížeče libovolného objektu, jehož
aktérem je onen problematický zákazník, zobrazí varovná informace. Kromě
toho je zcela znemožněno vystavení vydaného dodacího listu, vydané
faktury nebo přijatého zálohového listu (vydaná záloha) na tohoto aktéra.
Nyní je lépe chráněno rodné číslo - ochrana osobních údajů
Kaskáda od nynějška umožňuje definovat individuálně jednotlivým uživatelům právo "vidět rodná čísla
osob". Pro nastavení práv uživatele je k dispozici na kartě Administrace uživatele nové zaškrtávací pole Smí vidět RČ a pod.. Toto opatření umožní lépe aplikovat v praxi požadavky zákona na
ochranu osobních údajů.
Umožněn export více kontaktů do jednoho souboru VCF
Kaskáda nyní poskytuje možnost vygenerovat soubor formátu VCF pro
určitou množinu kontaktů.
Je to užitečné např. pro přenos kontaktních informací z Kaskády do mobilních telefonů a/nebo jiného
kontaktního systému (Google Contacts...).
Množinu představuje obsah složky kontaktů nebo DataBox, funkci lze volat z plovoucího menu nad stromem
složek stejně, jako např. .
V prohlížeči kontaktu je nové pole pro krátkou poznámku typu "čistý
text", která se vkládá do vizitky.
Byly doplněny možnosti filtrování dokladů a kontaktů v režimu Přehled tržeb a nákladů v modulu Kontakty.
Kromě období od-do je nyní možné filtrovat podle obchodníka kontaktu, podle druhu řádků (produkty / skl.
produkty / vše) a je možné si vybrat, zda zobrazit data zaúčtovaných dokladů nebo jen vystavených.
K dispozici je volba pro uživatelské nastavení preferovaného PDF-generátoru
Kaskáda nyní uživatelům umožňuje zvolit si konkrétní aplikaci
pro export dat do formátu PDF, pokud je na jeho počítači nainstaován více nž jeden SW
(PDF-generátor), který Kaskáda umí pro tento účel používat.
Dosud se systém v takovém případě sám rozhodl pro jeden z nich a uživatel to nemohl ovlivnit.
Nyní se v takovém případě zobrazí v menu
nová položka Preferovaný generátor PDF exportů,
jejíž podpoložky slouží k určení toho SW, který chce uživatel pro exporty z Kaskády použít. Volba má
okamžitý účinek a navíc je zaznamenána do registrů windows a příště bude automaticky použita.
Kaskáda nyní vytvoří propojení přílohy se samotnou zásilkou již při uložení konceptu
U konceptu zásilky nyní Kaskáda vytvoří propojení s
přílohami, pokud jsou to objekty Kaskády (doklady, objednávky, dokumenty, ....).
Dosud se tato propojení tvořila až při odeslání, což znesnadňovalo orientaci uživatele, například
nalezení rozpracované zásilky přes kartu Souvisí od faktury, která má být
zásilkou odeslána.
V prohlížeči dokladu v kartě Obsah je v nástrojovém panelu
nové tlačítko s rozbalovacím podmenu pro filtrování řádků podle předkontací.
V tomto podmenu je obsažen seznam těch předkontací daného dokladu, ke kterým je v obsahu připojen alespoň
jeden řádek. Účelem této možnosti filtrování je usnadněná Kontrola předkontací dokladu před
zaúčtováním, resp. přiřazení řádků k předkontacím.
Při nastavení filtru na určitou předkontaci se zobrazí řádky, které k ní jsou připojené, velmi rychle je
lze prohlédnout a udělat si názor, zda je to v pořádku. Když zůstane zaměřeno combo, lze pouze šipkami
nahoru/dolů přepínat předkontace (tím bezprostředně měnit filtr). Kontrola je pak velmi pohodlná.
Automatické předvyplnění odkazu na párovatelný doklad při zadávání řádku přijaté faktury
Nyní během zadávání položek do přijaté faktury, pokud je v Kaskádě
otevřen prohlížeč nějakého párovatelného
nevyrovnaného pokladního dokladu (je párov. účtem na straně MD), tak se
automaticky tento doklad předvyplní při tvorbě nového řádku typu párovací položka.
Byla provedena optimalizace režimu "Dávkové zpracování řádků dokladů" v situaci, kdy v seznamu dodacích listů, ze kterých by se mělo plnit, není ani jeden záznam. V tomto případě se již zbytečně nezobrazují řádky z tabulky věcného obsahu dokladů, kde není uveden odkaz na dodací list.
V platebním kalendáři vystaveného dokladu přibyla možnost sloučit dosud nerealizované rozdělené položky
platebního kalendáře
Tato nová činnost je dostupná v plovoucím menu platebního kalendáře, kde do něj byla doplněna
položka .
Pokud v platebním kalendáři dokladu existují minimálně 2 nerealizované řádky, program provede jejich
sloučení.
Byl upraven dialog pro zdanění zálohového listu
Nyní je v dialogu Zdanění zálohy podporována práce s kurzem cizí
měny. Lze tedy pro zdanění zálohy použít jiný kurz než ten, který byl platný a také použit v okamžiku
vystavení zálohového listu.
Automatické zařazování položek dodacích listů vydaných do objednávky zákazníka
V situaci, kdy obsah nevystaveného dodacího listu vydaného
pocházel právě a jen z jedné objednávky od zákazníka, pak se
nově vkládané řádky do tohoto dodacího listu vydaného (DLV) automaticky vložili také do té objednávky od
zákazníka (OZA). Bez nutnosti vstupovat položky do OZA a pak provádět expedici z OZA do DLV, byla tato
OZA kompletní.
V některých případech však toto chování nebylo žádoucí a rušené položky v DLV se také musely rušit v OZA.
Pro případ, kdy není nutné mít vše v OZA, ale stačí, když je položka zapsaná v DLV a není tedy žádoucí
využívat této automatiky aplikace, jsme v Globální konfiguraci na kartě Produkty doplnili možnost toto chování vypnout.
Byla upravena funkčnost "Rozdělení řádku" v objednávce.
Nyní program pracuje i s kalkulovanými výnosy a náklady.
Upraven životní cyklus odvolávek
V dodacím listu přijatém přibyla činnost pro přepočet prodejních cen produktů, které jsou uvedeny v obsahu dodacího listu.
Byla vytvořena možnost plnění dodacího listu přímo z obsahu objednávky
Tuto novou funkcionalitu můžete využít převážně v případech, kdy podle skutečné dodávky (dodacího listu
přijatého) potřebujete upravit množství, cenu, rozdělit či naklonovat řádek v objednávce a rovnou takto
upravený řádek zařadit do dodacího listu.
Využijete tak plnou funkcionalitu v obsahu objednávky a
navíc pohodlně zařadíte řádek do DL. Vše během jedné manipulace s jedním řádkem, v jednom místě.
Tlačítko pro manipulaci s řádky objednávky (jehož součástí je i funkce ) je v obsahu objednávky k dispozici pouze v situaci, kdy je
v uživatelských preferencích zapnuta volba
V obsahu objednávek nabídnout přímý zápis do DL.
V dialogu Zpracování příjmů/expedice (objednávky) je nyní umožněno uložení pořadí sloupců pomocí volby v
plovoucím menu
Zrušení tohoto uloženého nastavení provedete pomocí volby v plovoucím menu , které se zobrazí při kliknutí pravým tlačítkem myši
na titulek okna otevřeného dialogu.
V dodacím listu je nyní umožněno setřídit pořadí řádků podle pořadí vložení do dodacího listu
Bylo umožněno setřídění položek dodacích listů v kartě Obsah
podle času vložení řádku do DL.
V seznamu sloupců v obsahu DL za tím účelem přibyl nový sloupec "Vložení do DL" s okamžikem vložení řádku do DL, který lze kliknutím na záhlaví použít pro setřídění. Tento způsob setřídění může být využit při kontrolách DL v Kaskádě s papírovým DL, ve kterém může být pořadí položek jiné než je v objednávce, ze které je dodací list naplněn.
V prohlížeč Skladu na kartě Skladové karty, obraty
a pohyby lze nyní ukončit platnost skladové
karty.
Toto ukončení platnosti má smysl v situaci, když už nějaký produkt není na skladě a je žádoucí, aby
skladová karta nefigurovala v seznamu aktuálně platných skladových karet (např. na kartě Skladové pohyby a obraty či podobně u pokladny a banky).
Zobrazení zásobníku při prvním spuštění Kaskády daného dne Stejně jako pro běžné složky je nyní i pro zásobníky (které jsou také určitým druhem složky) zpřístupněn mechanismus, který umožňuje u libovolného zásobníku v menu Zobrazit při prvním startu. Přihlášený uživatel tím dává Kaskádě pokyn, aby se mu každý den, když prvně spouští Kaskádu, tento zásobník zobrazil.
zaškrtnout volbu
V prohlížeči kontaktu na kartě Další / Bankovní účty,
preferované šablony přibyla možnost ukončit platnost bankovního účtu.
Bankovní účet s ukončenou platností se již nebude nabízet pro zápis do
nově vznikajících dokladů s datem uskutečnění pozdější, než je datum ukončení u účtu.
Další pojistkou je proces vystavení dokladu, kdy se provádí ještě
dodatečná kontrola platnosti bankovního účtu vzhledem k datu uskutečnění.
Pokud bude některý z ukončených bankovních účtů figurovat v platebním
příkazu a splatnost tohoto příkazu bude po datu ukončení platnosti účtu, program nedovolí takovýto
platební příkaz vyexportovat ani vytisknout.
Při práci s bankovními výpisy nyní program lépe hlídá soulad evidence s realitou
Kaskáda nyní důsledněji využívá kontrolní údaje v hlavičce bankovního výpisu, které jsou zadané v první kartě
jeho prohlížeče a slouží zde k vyčíslení případných rozdílů mezi hodnotami v Kaskádě a na reálném
bankovním účtu.
Kontrola probíhá při vystavení bankovního výpisu a porovnává kontrolní počáteční stav z hlavičky s
aktuálním zůstatkem účtu evidovaným v Kaskádě. Pokud je zde rozdíl, zobrazí se varovná zpráva a vyžaduje
potvrzení, zda pokračovat. Takový stav nastane například v situaci, kdy uživatel omylem vynechá jeden
bankovní výpis a jde zpracovávat další.
Pro produkt (výrobek) je nově umožněno dodatečně nakopírovat kusovník od jiného výrobku.
V menu v prohlížeči druhu Výrobek přibyla nová volba . Je tak možné dodatečně k jakémukoliv výrobku
nakopírovat kusovník od jiného výrobku.
Současný kusovník je možné ponechat nebo smazat. Lze tak docílit i toho, že nový výrobek může obsahovat
kusovníky několika dílčích výrobků.
Kaskáda nyní umožňuje automaticky tvořit výrobní čísla předmětů, jejichž vzorovým produktem je vlastní
výrobek
Stačí v prohlížeči výrobku v nové podkartě
Výrobek nastavit délku přípony, kterou bude program automaticky přidávat ke kódu vzorového produktu,
přitom přípona bude představovat pořadové číslo v rámci "potomků" daného produktu.
U produktu přibyla možnost "Objednat dle časování"
V prohlížeči produktu na kartě Dodávky / Časování
P/V bylo doplněno tlačítko Objednat dle časování. Do dané objednávky
(výrobní nebo dodavatelské) vytvoří program takové záznamy, které zamezí nežádoucímu poklesu produktu (
mínusu, méně než minimum, ... ), aby bylo pro zákazníky připraveno zboží (výrobky) ve správném čase .
Pro skladovatelné produkty byly zavedeny nové atributy objem, rozměry, nákladové kusy
V prohlížeči Produktu jsou nyní v podkartě Hmotný
skl. produkt kromě hmotnosti k dispozici nové přídavné atributy skladovatelného produktu (objem a
rozměry).
Tyto atributy jsou pro uživatele editovatelné, většina z nich má však pouze informativní charakter.
V případě potřeby je možné tyto atributy publikovat v uživatelských sestavách a přehledech (viz. SQL objekty "na míru").
V modulu Knihy a výkazy byly doplněny další informace, které se
zapisují do historie
Jde např. o uzavření/otevření dílčího/velkého účetního období, datum posledního generování výkazu
apod.
Tyto informace jsou dostupné v menu .
Kaskáda nově zajišťuje při vytvoření nového analytického účtu také jeho
automatické zařazení do účetních výkazů.
Řídí se přitom zařazením ostatních analytických účtů od příslušného sysntetického. Nutnou podmínkou je,
že všechny dosud existující analytické účty (od příslušného syntetického) jsou zařazeny do stejného řádku
daného výkazu. Znamená to, že zařazení se neprovede (a musí jej později zajistit uživatel) v případě kdy
je analytický účet prvním k danému syntetickému, nebo jsou ostatní analytické "rozptýleny" do různých
řádků daného výkazu.
Byly doplněny nové kontroly dat před exportem Výpisu z evidence pro daňové účely dle § 92a zákona o
DPH
Před exportem dat do formátu XML byly doplněny logické kontroly dle pokynů k vyplnění uvedeného výpisu.
Více viz. kapitola helpu Agenda DPH / Výkazy v oblasti DPH
agendy.
Nově program provádí protokolování informací během uzavírání / otevírání DPH období
Do karty DPH / Období DPH, cesta pro ověřování DIČ byly doplněny 3
nové prvky, do kterých Kaskáda automaticky zaznamenává informace.
Je tak na první pohled vidět, jaká byla v daném DPH období daňová povinnost / nadměrný odpočet a kdo a kdy provedl uzavření či otevření DPH období a zda se změnily či nezměnily konečné částky povinnosti či odpočtu.
V dialogu Výkazy agendy DPH na kartě Předkontace pro druh
jsou nyní problematické předkontace zvýrazněny barvami.
Kromě toho lze seznam předkontací omezit právě na tyto předkontace, ve kterých existuje nějaký rozdíl
mezi (sazbou danou pro daný druh a období) x (sazbou použitou v daném dokladu) nebo (daní vypočtenou
matematicky dle příslušné sazby) x (daní zaznamenanou v dokladu).
Povolena editace atributů DPH u šablony faktury přijaté na <neznámou organizaci>.
Doposud se šablona, kde byla aktérem <neznámá organizace> (Neznámý (anonymní) Kontakt) chovala jako by byla od neplátce DPH. Nebylo
tak možné editovat DPH atributy, vybírat správné druhy DPH, místo určení apod. Nyní se taková šablona
faktury přijaté chová tak, jako by jejím aktérem byl plátce DPH.
Dynamické dosazení názvu měsíce a čtvrtletí do názvu dokladu
V šablonách dokladů lze použít v názvu zástupný symbol
{Q} pro automatické dosazení názvu čtvrtletí a {NAZEV_DUCOB} pro automatické dosazení názvu měsíce (resp.
dílčího účetního období).
Název program dosadí v závislosti na aktuálním datu uskutečnění účetní operace.
Byl upraven dialog "Placená částka" při vystavování účtenky v pokladním systému VEGA.
Nyní je možné snadno určit způsob platby ( Hotově / Kartou / Převodem ). Tato informace se pak použije i
při vytváření faktury v případě některé z bezhotovostních úhrad.
V modulu Mzdy došlo ke změně množiny možných smluvních vztahů u pracovního poměru a ke způsobu práce se
vztahy typu "zaměstnání malého rozsahu".
Smyslem úpravy je, aby množina smluvních vztahů
vyjadřovala opravdu smluvní vztah a nepředjímala další aspekty (odvody pojištění apod). V důsledku toho
je systém lépe připraven na legislativní změny a/nebo na různé pořadavky výstupních sestav, statistik
apod.
Dosavadní data se při aktualizaci datových struktur automaticky konvertují do nové podoby.
Vylepšena práce s evidencí důchodů
Na kartě Kmenová (personální) data je nově k dispozici karta
Důchody, která slouží k evidenci pobíraných důchodů.
Kromě toho byly doplněny informace o pobíraných důchodech do tiskové sestavy Mzdového listu
zaměstnance.
POZOR:
Pokud zaměstnanec pobírá nějaký důchod, je nutné na této kartě (po provedení aktulizace) zadat podrobné
údaje o těchto důchodech.
Program při uzávěrce i během přepočtu výčetky kontroluje, zda je v tabulce důchodů stejný důchod jako na
kartě Data období / Zaměstnanec (celkem).
V případě, že program najde rozpor v těchto údajích, tak Vás na tuto skutečnost upozorní varováním.
Vylepšení chování programu v oblasti tvorby dodatečné výčetky
V případě, že chcete doplatit zaměstnanci část mzdy po skončení pracovního poměru, stačí nyní u
zaměstnance s ukončeným pracovním poměrem spustit činnost pro vytvoření výčetky pracovního poměru. Více
viz. Doplacení mzdy po ukončení pracovního poměru.
Doposud byla tato činnost podstatně komplikovanější.
Filtr "Zaměstnanci - aktivní" na kartě Osoby nyní zobrazuje i
osoby s dodatečnou výčetkou
V seznamu aktivních zaměstnanců v modulu mzdy dosud nebyli uvedeni ti, kterým již skončil pracovní poměr,
i když měli v daném měsíci ručně vytvořenou dodatečnou výčetku.
Znamenalo to, že byli poněkud "skryti", mzdová účetní neměla v jediném konzistentním seznamu všechny
zaměstnance s existující výčetkou, tedy ty, kteří "půjdou do
uzavření období". Program je vylepšen, zaměstnanci s dodatečně vytvořenou výčetkou jsou pro účely seznamu
v tomto období považováni za aktivní a v seznamu figurují.
Navíc u zaměstnance s dodatečnou výčetkou bude na kartě Data
období barevně odlišený panel se základními údaji.
Tiskovou sestavu "Podklady pro zdravotní pojištění (ZP)" lze nyní tisknout nejen pro všechny pojišťovny,
ale také pro konkrétní zdravotní pojišťovnu.
Před tiskem Výstupy / Rekapitulace / Sumáře podle zaměstnanců /
Podklady pro zdravotní pojištění (ZP) je nyní k dispozici parametr pro určení kódu zdravotní
pojišťovny.
Pokud není vyplněn (původní chování a výchozí stav), tak se vytisknou podklady pro všechny zdravotní
pojišťovny (sumarizované podle pojišťoven).
Pokud vyplníte kód pojišťovny, bude v tisku sumář pouze za tuto konkrétní pojišťovnu.
Při volbě rozhodného období v tisku "Příloha k žádosti o dávky" se nyní akceptuje konec PP
V modulu mzdy je lépe řešena speciální situace při tisku "Přílohy k žádosti o dávky", kdy počátek období
pro vyplácenou dávku (např.mateřskou dovolenou) je pozdější, než konec pracovního poměru.
Dosud se mohlo stát, že do rozhodného období se nesprávně započítaly měsíce po ukončení PP, to se nyní
nestane. Nejposldnějším měsícem může být poslední měsíc PP (pokud PP končí v posledním dni toho měsíce),
nebo předcházející (pokud PP končí jiným než posledním dnem toho měsíce).
V tisku "Příloha k žádosti o dávky" se do vyloučených dob nyní
Zablokováno vytvoření náhrady za svátek dvakrát při otevření měsíce
DO verze verze 12.0, Release 1, build 10 byla zanesena chyba, která zapříčinila zdvojení náhrady za
svátek v měsíčním vstupu dat. Tato chyba nastala jen pokud jste v této verzi přecházeli z přípravy do
zadávání měsíce, kde byla náhrada za svátek. To je nyní opraveno.
Byl bez náhrady zrušen údaj u pracovního poměru, neboť nebyl nutný a nebyla na něj vázána žádná důležitá funkčnost.
Ve webovém rozhraní KaskRS je nyní pro bloky, jejichž obsah se nemění příliš často, zavedena tzv. vyrovnávací paměť pro uložení vytvořeného "těla" a používání opakovaně "tak jak je", místo toho aby se vždy znovu generovalo.
Kaskáda je nyní digitálně podepsaná
Od této verze Kaskády jsou veškeré její aplikace (Kaskada.exe, KaskMailSend.exe, KaskMailReceive.exe,
apod.) digitálně podepsané.
Jaké přínosy má digitálně podepsaná Kaskáda:
Dialog pro volbu objektu je nyní upaven tak, aby uživateli více
usnadnil práci
Dialog je upraven tak, že pokud existují otevřené prohlížeče s objekty, které připadají v úvahu pro
vybrání (odpovídající druh a případně další omezující podmínka), zvětší se okno dialogu a zobrazí se
seznam takových objektů, takže uživateli stačí "kliknout a vybrat".
Vylepšen dialog Zobrazení alarmů, s cílem lépe vnímat priority
jednotlivých alarmů
Dosud byl údaj o prioritě (míře důležitosti) pouze uveden jako textový údaj v jednom ze sloupců v seznamu
zobrazených alarmů.
Nyní jsou prioritám přiřazeny příslušné barvy. Více viz. Dialog Zobrazení alarmů.
Dialog "Podrobnosti účtu" lze nyní otevřít přímo z editačního pole
V editačních polích, kde se zadává účet (účetní, nikoliv bankovní) je nově k dispozici přímá cesta, jak
se podívat na podrobnosti toho účtu, který je v poli zadán.
Stačí kliknout na tlačítko vpravo při současném podržení klávesy <Shift> a zobrazí se
ihned dialog Podrobnosti účtu.
Ve všech prohlížečích objektů v menu Odeslat prostřednictvím
zásilky.
Dosud se v takovém případě do přílohy zásilky daný objekt zaznamenal ve formě výchozí tiskové sestavy,
nyní dostane uživatel dialog s nabídkou všech možných typů a může si zvolit.
V combu pro volbu dílčího účetního období je nyní použita jiná
forma zobrazení
Uživatel si může zvolit buď původní formát ( např. "Leden 2012" ) nebo zkrácený ( např. "01 / 2012" ) a
to nastavením uživatelské preference "Název dílčího
účetního období zobrazit zkráceně (RRRR/MM)" ve větvi "Režim náhledu a formát zobrazení".
Toto nastavení nemá vliv na to, jak se bude dílčí období zobrazovat např. v hlavičce tiskových sestav
apod.
Byla rozšířena funkčnost tlačítka Vyhledat, standardně nyní
vyhledává pouze nezaniklé objekty.
Z obyčejného tlačítka bylo změněno na tlačítko s podmenu. V tomto podmenu je nyní možné určit, zda se má
hledání zadaného vzorku provést v rámci všech, nebo jen v rámci nezaniklých objektů. Standardně je
zapnuto hledání jen v rámci "živých", t.j. nezaniklých objektů. Pokud chcete hledat v rámci všech objektů
(zaniklých i nezaniklých), je potřeba zapnout volbu "Včetně zaniklých".
Do podmenu tlačítka Vyhledat byla doplněna i další možnost "Celá slova", která již dlouhou dobu funguje. Byla však dostupná pouze přes klávesouvou zkratku <Ctrl>+Vyhledat a tak mnohým uživatelům mohla zůstat utajena.
Do obecného filtrovacího panelu je doplněno třístavové zaškrtávací
pole "Zaniklé objekty"
V "neutrálním" (šedém) stavu nic nedělá, zaškrtnutím lze zobrazit pouze zaniklé objekty, odškrtnutím
pouze nezaniklé.
V platebním kalendáři byl doplněn sloupec s počtem dní po splatnosti.
![]() |
Novinky - verze 12 | Novinky - verze 12, release 1 |
![]() |